0,00 лв.

Въпроси и отговори

Как да поръчам?

Може да изпратите заявка в сайта vivenda.bg през Вашия потребителски профил или да поръчате продуктите като гост. Ако нямате потребителски профил, можете да създадете такъв, като се регистрирате на сайта.

За да направите поръчка добавете желаните артикули в кошницата, която се намира горе вдясно на екрана, и следвайте стъпките до завършване на заявката. Не забравяйте, преди да използвате услугите на сайта, да се запознаете с нашите Общи условия и нашата Политика за защита на личните данни.

Трябва ли да се регистрирам за да разглеждам сайта?

Не. За преглед на продуктите в сайта не е необходима регистрация.

Защо ми е необходим потребителски профил?

След като се регистрирате във www.vivenda.bg, Вие разполагате с личен профил (акаунт),до който имате достъп по всяко време, чрез името и паролата, които сте задали. Информацията в него не е видима за останалите потребители и посетители на сайта. Разполагайки с такъв потребителски профил, пестите време за въвеждане на Вашите данни за контакт и доставка, всеки път когато правите поръчка. Чрез профила можете да проследявате историята на Вашите поръчки. Също така, можете по всяко време лесно да коригирате и актуализирате данните за контакт и доставка, които ни предоставяте.

Мога ли да поръчам по телефона?

Да. Можете да направите поръчка на телефон 0888 14 15 20, където наш оператор ще приеме и обработи Вашата заявка.

При обаждане трябва да посочите Ваши точни данни за контакт и адрес на доставка, и да заявите точно и ясно наименованията и броя опаковки на желаните продукти. ВиВенда не носи отговорност за объркана поръчка, ако Вие не сте използвали точните наименования на артикулите при подаване на заявката. Ако сте нов потребител, трябва да сте се запознали предварително с нашите Общи условия и Политики.

Има ли минимална стойност за доставка?

Минималната стойност на поръчка с доставка е 50,00 лв.

Ако желаете да закупите продукти от сайта на ВиВенда под тази стойност, заповядайте на място в нашия шоурум, на бул. „Владимир Вазов“ №37, гр. София. Когато поръчката Ви се изпраща с логистична фирма, тя се поставя в хладилно кашонче и общото количество продукти трябва да е минимум 2 кг.

Как ще получа поръчката си?

За град София

Поръчаните от Вас продукти се транспортират със специализиран хладилен транспорт и се доставят от понеделник до петък, в рамките на работния ден. Доставките се извършват съобразно дневно изготвения маршрут на нашите автомобили, без възможност за предварително фиксирано или предпочитано време. При завършване на поръчката може да заявите да поставим продуктите Ви в допълнително хладилно кашонче, което би запазило температурата още няколко часа, ако нямате възможност да ги поставите веднага в хладилник или фризер. Стойността му е за Ваша сметка и се начислява към заявката.

За страната (и райони към Столична община извън нашите зони на обслужване)

Доставките се извършват единствено чрез логистична фирма „Интерлогистика“, съобразно техните тарифи и график на обслужване на населените места. Месните продукти задължително се поставят в термоизолиран хладилен кашон, който осигурява температурния режим по време на пътуването и неговата стойност се начислява към доставката. Преди пратката да бъде предадена на куриера, наш оператор се свързва с Вас по телефона, за да Ви уведоми за изпращането и дължимата сумата за продуктите, които сте заявили, а Вие да потвърдите приемането на поръчката.

Доставки се предават само на посочен Ваш точен адрес, без възможност "до поискване" в офис на куриер.

Кога да очаквам поръчката си?

За София

Поръчките се изпълняват в период от 1 до 3 работни дни, в зависимост от адреса на доставка (* запознайте се с нашето райониране в Условия на доставка). Доставките се извършват от понеделник до петък в работно време, съобразно дневния маршрут на нашите автомобили, което не позволява фиксирано или предпочитано време на доставка.

Само поръчки направени до 10:00 ч. могат да бъдат доставени още същия ден. Поръчка направена след този час, се изпълнява най-рано на следващия работен ден и съобразно дневния график. В деня на доставка наш сътрудник се свързва с Вас по телефона, за да потвърдите поръчката. Ако не успеем да се свържем с Вас, доставката се отлага за следващ работен ден.

Когато доставчикът ни пристигне на Вашия адрес, той позвънява на посочения телефонен номер за контакт за да Ви уведоми, че е пристигнал. Моля имайте предвид, че доставчикът може да изчака не повече от 10 минути след като е извършил позвъняването, независимо дали сте отговорили на обаждането или не.

За получаване на поръчки и пазаруване на място от нашия шоурум на бул. „Владимир Вазов“ №37, гр. София, заповядайте от понеделник до петък, от 9:00 ч. до 17:30 ч.

За страната (включително райони към Столична община извън зоните, които обслужваме)

Изпращането се осъществява единствено чрез логистична фирма "Интерлогистика". Срокът за изпълнение на подадените заявки е от 1 до 4 работни дни, в зависимост от деня на поръчка и графика на обслужване за съответния район. Пратките се предават на куриера вечерта преди деня за доставка. Поръчки за страната, които постъпват до 15:00 ч. в работен ден , се обработват и предават на логистичната фирма още същия ден и съответно се доставят на следващия, ако Вашето населено място се обслужва тогава по график. Поръчки постъпили след този час, се обработват и предават за изпращане на следващия възможен работен ден, отново в зависимост от графика за обслужване.

Преди пратката да бъде предадена на куриера, наш оператор се свързва с Вас по телефона, за да Ви уведоми за изпращането и дължимата сумата, а Вие да потвърдите поръчката. Ако не успеем да се свържем с Вас, доставката се отлага за следващ работен ден. В дните на национални празници доставките се извършват по индивидуален график.

Каква е цената на доставката?

За град София - вижте районите на обслужване.

  • При поръчка на стойност над 100,00 лв., доставката е безплатна.
  • За поръчка на стойност под 99,99 лв., доставката е 9,00 лв.
  • За поръчка, която сте избрали да вземете на място от шоурума на ВиВенда – бул. „Владимир Вазов" №37, гр. София., не се начислява цена за доставка.
  • Ако желаете продуктите да бъдат поставени допълнително в хладилна опаковка, тя се заплаща от клиента на цена от 9,00 лв. за 1 брой кашон.

За страната (включително райони към Столична община извън зоните, които обслужваме)

Доставката е за сметка на получателя. Стойността включва транспорт + наложен платеж (освен случаите с плащане по банка) + хладилна опаковка, начислени към стойността на поръчката.

Цената на транспорта се формира на база теглото и стойността на поръчката, калкулирани по тарифите на логистична фирма „Интерлогистика“ (* виж Условия на доставка). Продуктите задължително се поставят в термоизолирана опаковка (9,00 лв. за брой хладилен кашон, с вместимост до около 12 кг., зависимо обема на продуктите),която автоматично се начислява към цената за доставка. Крайната обща сума се изчислява индивидуално за всяка поръчка и ще Ви бъде съобщена от наш оператор на посочения от Вас телефон за контакт.

Защо окончателната точна сума на продукта варира от първоначалната при заявка?

Тъй като стекове се оформят ръчно, е възможно реалният грамаж на стека, който получавате, да варира от посочения продуктов грамаж в сайта. Същото се отнася и за продуктите, чиято цена се сформира на килограм, а не на брой. За това е възможно да има разлика между сумата, която виждате изписана в момента на поръчка и тази, която след обработка на заявката трябва да заплатите при доставка. След приемане и обработване на Вашата заявка, стойността на всеки заявен продукт се маркира според точното тегло на разфасовката и поръчката става готова за доставка. Следователно, цената се преизчислява и Вие заплащате точния грамаж на продукта, който получавате. Ще бъдете уведомени от наш оператор за стойността на Вашата поръчка, преди тя да потегли към Вас.

Какво представлява хладилната опаковка?

Когато доставката Ви е за град София, ако предпочитате можете да поръчате и хладилна опаковка, която се начислява допълнително към заявката. Поръчките на месни продукти за страната задължително пътуват с хладилна опаковка, чиято стойност се добавя към стойността на Вашата доставка.

Ние разработихме специална опаковка, която подържа необходимия температурен режим за транспортиране на замразени продукти. Тя представлява хладилен кашон, с изолирани със стиропор стени. В кашона всеки продукт е индивидуално опакован във вакуумно фолио или друг вид фабрична опаковка. За оптимално запазване на температурата докато достигнат продуктите до Вас използваме сух лед, чиято температура е -78.50°C. Докосването му с незащитена кожа може да доведе до различни форми на измръзване. За това, ако при отваряне на кашона в него има все още останали парчета сух лед, не ги докосвайте с голи ръце. Пазете от деца!

  • Стойността на хладилната опаковка е 9.00 лв. за брой, като размерът ѝ е съобразен с обема на поръчката.
  • Максималната вместимостта в един брой опаковка е поръчка с тегло до около 12 кг (в зависимост от обема на продуктите).
  • Размерът на най-малката опаковка не допуска поставяне на продукти под около 2 кг (в зависимост от обема на продуктите).

Опаковката ни е ергономична и удобна за транспортиране. Освен това, кашонът може да се използва многократно, както и да се рециклира напълно.

Какви са начините на плащане?

Всички цени, обявени в сайта на ВиВенда, са в български лева с начислен ДДС. След обработка на Вашата заявка за доставка, ще можете да заплатите вашите продукти по един от следните начини:

  • Наложен платеж – плащане в брой при получаване на доставката.
  • По банков път - чрез авансов паричен превод в банковата сметка на ВиВенда ООД; Внимание: Когато избирате този начин на плащане, ние подготвяме пратката като измерваме точното тегло на Вашите разфасовки и Ви изпращаме документ с преизчислената точна стойност на Вашата поръчка. Изчакайте да Ви съобщим окончателната сума, преди да наредите банковото плащане. След като се уверим, че преводът е извършен, се пристъпва към доставка.
  • ПОС терминал, само за доставки в гр. София.
    * Внимание: Необходимо е в момента на заявка да посочите този начин на плащане, за да може нашият доставчик да разполага с портативен ПОС терминал, когато достави поръчката на Ваш адрес. В противен случай, ще се наложи да извършите плащане в брой.
  • При пазаруване на място в шоурума на ВиВенда - гр. София, бул. „Владимир Вазов“ №37, имате възможност да заплатите в брой или чрез ПОС терминал.

Ако желаете фактура, трябва предварително да заявите при подаване на заявка през сайта или на нашия оператор при поръчка по телефона, за да може да получите фактурата заедно с доставката. В противен случай, доставката ще е придружена от касов бон за стойността на Вашите продукти.

Мога ли да променя или откажа направена поръчката?

Можете да промените или откажете Вашата поръчка, като се свържете с нас на телефон 0888 14 15 20.

Ако заявката Ви е за София-град, задължително трябва да ни съобщите за отказа или промяната не по-късно от 10:00 ч. в деня за доставка. Ако заявката е за страната (включително районите от Столична община, които обслужваме с логистична фирма),можете да откажете или промените поръчка най-късно до 15:00 ч. в деня, предхождащ уточнения с Вас ден за доставка.

Как да направя рекламация?

След получаване на пратката, прегледайте продуктите и ако някой от тях не отговаря на заявеното във Вашата поръчка, не нарушавайте целостта на опаковките и се свържете с нас. Всякакви рекламации относно поръчки и доставки се приемат от оператор на телефон 0888 14 15 20 и имейл order@vivenda.bg.

ВиВенда ООД не носи отговорност за объркана поръчка, ако Вие не сте използвали точните наименования на артикулите и указания при подаване за заявката. Моля имайте предвид, че при доставка на замразени продукти с кост, опаковани във вакуумен тип опаковка, е възможно по време на транспортиране да се получи леко развакуумиране на индивидуалната опаковка. Това не бива да Ви притеснява, то по никакъв начин не влошава качеството и състоянието на продукта и не е основание за рекламация към ВиВенда ООД.

ВиВенда ООД, в качеството си на добър търговец с грижа за клиента, поема отговорността да решава и проверява всеки отделен случай, до пълната удовлетвореност на Потребителя.

ВиВенда ООД си запазва правото да откаже или да не приеме за основателни някои рекламации.